REGULAMIN korzystania z usług A.ZAWADA MAKEUP - Alicja Zawada
- Umawiając się na jakąkolwiek usługę u mnie, przyjmuję, że zapoznała się Pani z regulaminem i go akceptuje.
- Makijaże i inne usługi wykonuję wyłącznie mobilnie (tj. z dojazdem do klienta/pod wskazany adres). Nie wykonuję usług u siebie w domu.
- Ceny ustalane są indywidualnie w zależności od miejsca w które mam dojechać, ilości osób oraz rodzaju usługi.
- Ustalone ceny nie podlegają negocjacji. Na cenę usługi składa się: moja praca, doświadczenie, koszt zużytych materiałów, dojazd + eksploatacja samochodu, koszty związane z utrzymaniem działalności, reklamy itd.
- Chcąć uzyskać informację n.t CENY danej usługi, proszę o podanie w wiadomości:
- rodzaju usługi
- terminu,który Panią interesuje
- ilości osób
- miejsca zamieszkania - W sezonie ślubnym, (czerwiec – październik )dojazd jest możliwy przy min. 2os do pomalowania. Wyjątkiem jest sytuacja, w której jestem akurat w pobliżu i zostało mi 1 pojedyncze miejsce – wtedy również dojadę.
- Proszę o przemyślane decyzje dot. Ilości osób chętnych na daną usługę. W przypadku gdy zostanie zamówione np. 5 makijaży, a na miejscu okaże się,że będą do pomalowania tylko 3os, usługobiorca pokrywa koszt odmówionych makijaży w wysokości 50% ceny makijażu.
- Na makijaż poświęcam max 80min, na makijaż próbny-ślubny ok. 120min. Na czas składa się: rozpakowanie kufra,przygotowanie stanowiska pracy, wywiad z klientką, przygotowanie cery,makijaż , kępki rzęs , ewentualne rozświetlenie ramion i dekoltu, utrwalenie makijażu, zdjęcia).
- Nie wykonuję makijażu ślubnego bez próbnego makijażu.
- Po zapisaniu się na makijaż, proszę o szczegółowe dane tj. : imię,nazwisko,adres wraz ze wskazówkami dojazdu (bądź przypiętą pinezką w google), nr kontaktowy. Udzielając tych informacji, AUTOMATYCZNIE WYRAŻA PANI ZGODĘ NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH (Zgodnie z art.13 ust.1 2 RODO).
- Po otrzymaniu danych klientki, adresu i nr kontaktowego i odpowiedzi z mojej strony, że rezerwacja została zapisana , dopiero wtedy rezerwacja uznana jest za dokonaną. Zapytania dot. Wolnych terminów NIE SĄ uznawane za dokonanie rezerwacji!!
- Na kilka dni przed wykonaniem usługi, wysyłam sms z przypomnieniem o wizycie oraz prośbą o potwierdzenie.
- Po zapisaniu się na makijaż, odsyłam do wpisu „Jak przygotować się do makijażu” dostępnego na mojej stronie www oraz przypiętego na górze strony na Facebooku.
- Zalecaną formą płatności jest gotówka, gdyż nie dysponuję terminalem płatniczym. Proszę o przygotowanie umówionej kwoty w dniu usługi.
- Proszę o uszanowanie mojego czasu , a co się z tym wiąże proszę o PUNKTUALNOŚĆ! Spóźnienie 20min z winy klientki, wiąże się z odmówieniem przeze mnie wykonania usługi i obarczeniem jej kosztami za dojazd.
- O wszelkich zmianach dot rezerwacji ( zmiana ilości osób, adresu, godziny) proszę o kontakt TELEFONICZNY !
- Osoby, które nie potwierdzą wizyty (nieodpowiadając na wysłany przeze mnie SMS), które będą unikały kontaktu nieodpowiadając na wiadomości ,telefony, nie pojawią się na makijaż, bądź odmówią w ostatniej chwili bez podania konkretnej przyczyny – NIE BĘDĄ MIAŁY JUŻ MOŻLIWOŚCI zapisać się do mnie na jakąkolwiek usługę.
- Wykonując usługę, pracuję wyłącznie na czystych ,wydezynfekowanych pędzlach, gąbeczkach i akcesoriach, świeżych i czystych kosmetykach i jednorazowych aplikatorach!
- Umawiajac się do mnie na makijaż, uznaję, że klientka przejrzała moją galerię prac i odpowiada jej mój styl pracy.
- Nie wykonuję makijażu w stylu "same oko", "tylko rzęsy" itp. Wykonuję Tylko pełne makijaże.
Usługi takie jak zakrywanie siniaka na ciele, tatuażu bądź innego defektu skórnego wykonuję za dodatkową opłatą