REGULAMIN korzystania z usług A.ZAWADA MAKEUP - Alicja Zawada 

  1. Umawiając się na jakąkolwiek usługę u mnie, przyjmuję, że zapoznała się Pani z regulaminem i go akceptuje.
  2. Makijaże i inne usługi wykonuję wyłącznie mobilnie (tj. z dojazdem do klienta/pod wskazany adres). Nie wykonuję usług u siebie w domu.
  3. Ceny ustalane są indywidualnie w zależności od miejsca w które mam dojechać, ilości osób oraz rodzaju usługi.
  4. Ustalone ceny nie podlegają negocjacji. Na cenę usługi składa się: moja praca, doświadczenie, koszt zużytych materiałów, dojazd + eksploatacja samochodu, koszty związane z utrzymaniem działalności, reklamy itd.
  5. Chcąć uzyskać informację n.t CENY danej usługi, proszę o podanie w wiadomości:
    - rodzaju usługi
    - terminu,który Panią interesuje
    - ilości osób
    - miejsca zamieszkania
  6. W sezonie ślubnym, (czerwiec – październik )dojazd jest możliwy przy min. 2os do pomalowania. Wyjątkiem jest sytuacja, w której jestem akurat w pobliżu i zostało mi 1 pojedyncze miejsce – wtedy również dojadę.
  7. Proszę o przemyślane decyzje dot. Ilości osób chętnych na daną usługę. W przypadku gdy zostanie zamówione np. 5 makijaży, a na miejscu okaże się,że będą do pomalowania tylko 3os, usługobiorca pokrywa koszt odmówionych makijaży w wysokości 50% ceny makijażu.
  8. Na makijaż poświęcam max 80min, na makijaż próbny-ślubny ok. 120min. Na czas składa się: rozpakowanie kufra,przygotowanie stanowiska pracy, wywiad z klientką, przygotowanie cery,makijaż , kępki rzęs , ewentualne rozświetlenie ramion i dekoltu, utrwalenie makijażu, zdjęcia).
  9. Nie wykonuję makijażu ślubnego bez próbnego makijażu.
  10. Po zapisaniu się na makijaż, proszę o szczegółowe dane tj. : imię,nazwisko,adres wraz ze wskazówkami dojazdu (bądź przypiętą pinezką w google), nr kontaktowy. Udzielając tych informacji, AUTOMATYCZNIE WYRAŻA PANI ZGODĘ NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH (Zgodnie z art.13 ust.1 2 RODO).
  11. Po otrzymaniu danych klientki, adresu i nr kontaktowego i odpowiedzi z mojej strony, że rezerwacja została zapisana , dopiero wtedy rezerwacja uznana jest za dokonaną. Zapytania dot. Wolnych terminów NIE SĄ uznawane za dokonanie rezerwacji!!
  12. Na kilka dni przed wykonaniem usługi, wysyłam sms z przypomnieniem o wizycie oraz prośbą o potwierdzenie.
  13. Po zapisaniu się na makijaż, odsyłam do wpisu „Jak przygotować się do makijażu” dostępnego na mojej stronie www oraz przypiętego na górze strony na Facebooku.
  14. Zalecaną formą płatności jest gotówka, gdyż nie dysponuję terminalem płatniczym. Proszę o przygotowanie umówionej kwoty w dniu usługi.
  15. Proszę o uszanowanie mojego czasu , a co się z tym wiąże proszę o PUNKTUALNOŚĆ! Spóźnienie 20min z winy klientki, wiąże się z odmówieniem przeze mnie wykonania usługi i obarczeniem jej kosztami za dojazd.
  16. O wszelkich zmianach dot rezerwacji ( zmiana ilości osób, adresu, godziny) proszę o kontakt TELEFONICZNY !
  17. Osoby, które nie potwierdzą wizyty (nieodpowiadając na wysłany przeze mnie SMS), które będą unikały kontaktu nieodpowiadając na wiadomości ,telefony, nie pojawią się na makijaż, bądź odmówią w ostatniej chwili bez podania konkretnej przyczyny – NIE BĘDĄ MIAŁY JUŻ MOŻLIWOŚCI zapisać się do mnie na jakąkolwiek usługę.
  18. Wykonując usługę, pracuję wyłącznie na czystych ,wydezynfekowanych pędzlach, gąbeczkach i akcesoriach, świeżych i czystych kosmetykach i jednorazowych aplikatorach!
  19. Umawiajac się do mnie na makijaż, uznaję, że klientka przejrzała moją galerię prac i odpowiada jej mój styl pracy.
  20. Nie wykonuję makijażu w stylu "same oko", "tylko rzęsy" itp. Wykonuję Tylko pełne makijaże.

Usługi takie jak zakrywanie siniaka na ciele, tatuażu bądź innego defektu skórnego wykonuję za dodatkową opłatą


 

Back to Top